czwartek, 29 grudnia 2016

Winter 1950s | Zimowe lata 50-te



Lata 50-te w wersji zimowej. Mój strój to stary płaszcz mojej mamy do którego dodałam pasek, podwinęłam i podczepiłam rękawy. Inspirowałam się głównie projektami Diora tego okresu, a szczególnie tym płaszczem, który ma podobny kołnierz do mojego.

Winter 50s! My outfit is my mom's old coat to which I added a belt. It feels a bit similar in its style to this 50s Dior New Style coat, which was my main inspiration for this stylization.

The original Dior 


My take on this look



Dobrym powodem do zdjęć była też chęć mojej reko koleżanki Vorago Rerum do ścięcia włosów w stylu 40s/50s. Namówiłam ją więc do wspólnych zdjęć aby wykorzystać nową historyczną fryzurę. Przy okazji był to chyba pierwszy raz kiedy próbowałam komuś zrobić makijaż i tego nie spartaczyłam ;)

My historical reenacment buddy- Vorago Rerum in her new 40s/50s haircut and makeup that I did (I hate doing somebody's makeup but I think this is the first time I actually did is quite well haha).


Vorago

aaaand Vorago Again

Przy okazji chciałam wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku! :)

By the way- Happy New Year! :)

Aaaaaand it's me. And my leg. What a shocker!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz